Naša spletna stran uporablja piškotke, da vam pomaga zagotoviti najboljše izkušnje, prilagojene vašim interesom. Če želite spletno stran uporabljati s popolnim udobjem, sprejmite, da na naši spletni strani sprejmete vse piškotke. Več informacij o piškotkih najdete v našem pravilniku o zasebnosti.

Sprejmi Zapri

Vaillant excellence Partner (VEP) program

Vaillant program za partnerje inštalaterje

Kaj je VEP

VEP je brezplačen program za partnerje, s katerim lahko zbirate točke za instalirane naprave. Te točke lahko zamenjate za zanimive nagrade v naši trgovini.

Poleg številnih nagrad imate tudi pristop do posebnih akcij, lahko pa tudi sodelujete v partnerskih potovanjih v organizaciji podjetja Vaillant. Vse to brez skritih pogojev in neugodnih presenečenj.

Kupite in instalirajte Vaillant naprave, zbirajte točke in izboljšajte svoje vsakodnevno poslovanje.

Potrebujete več informacij o VEP programu?

Najpogostejša vprašanja o VEP programu

Pogoji sodelovanja

Podpora za VEP

Najpogostejša vprašanja o VEP programu

Kako se lahko prijavim za program VEP?

To najlaže storite s spletnim obrazcem za registracijo [LINK target: Stran za registracijo v program].

Lahko pa se obrnete tudi na nas

• po e-pošti: urban.pislar@vaillant.com ali

• po telefonu: +386 1 280 93 40.

Je pridružitev programu VEP in sodelovanje v njem zares brezplačno?

Da, sodelovanje v programu Vaillant Excellence Partner je popolnoma brezplačno.

Kako dobim točke?

Povečanje stanja na računu je dokaj preprosto. Produkte lahko registrirate z našim spletnim obrazcem, lahko pa uporabite našo aplikacijo Vaillant VEP in z mobilno napravo preprosto preberete črtno kodo svojih naprav Vaillant. Več o tem boste našli na strani za zbiranje točk.

Ali dobim obvestilo, če moje točke potečejo?

V razdelku Moj račun boste prejeli obvestilo, če so vaše točke potekle. Prav tako boste prejemali glasila z obvestili o tem, koliko točk imate.

Kako preverim stanje na računu?

Če ste prijavljeni, lahko stanje računa v programu VEP najdete na glavnem navigacijskem menijau v razdelku Program VEP.

Kako spremenim geslo?

V zgornjem desnem kotu glavnega navigacijskega menija odprite meni »Račun« in izberite »Moji podatki«. Tam lahko spremenite geslo.

Kaj naj storim, če ne prejmem nagrade oziroma je ta poškodovana?

Če nagrade niste prejeli, se samo obrnite na nas

• po e-pošti: urban.pislar@vaillant.com

Če je vaša nagrada poškodovana, nam na naslov urban.pislar@vaillant.com brez odlašanja pošljite e-poštno sporočilo, v katerem navedite polno ime, številko in datum naročila, številko ID nagrade in kratek opis težave. Ko bomo prejeli vaše sporočilo, vas bomo poklicali, kakor hitro bo mogoče, in rešili vašo težavo.

Kaj naj storim v primeru dodatnih vprašanj?

Če vas zanima več o našem programu Vaillant Excellence Partner, vam bomo z veseljem pomagali

• po e-pošti: urban.pislar@vaillant.com ali

• po telefonu: +386 1 280 93 40.

Pogoji sodelovanja

Pogoji sodelovanja

Za pridobivanje in koriščenje točk VEP ter splošno izvedbo programa VEP veljajo pogoji, ki so povzeti v spodnjem dokumentu. Za nekatere dele programa in storitve iz programa VEP veljajo dodatni ali dopolnilni pogoji, ki veljajo v povezavi s splošnimi pogoji in določili (npr. Pogoji trgovine z nagradami za program VEP, Pogoji uporabe Vaillantove aplikacije vepSCAN). Z registracijo za program VEP ste že potrdili te pogoje. Če želite znova pridobiti dokument s pogoji, uporabite spodnjo možnost za prenos.

Prenos: Pogoji sodelovanja v programu VEP [LINK target: Prenos dokumenta s pogoji v programu VEP]

Kako vam lahko pomagamo?

Močno partnerstvo temelji na dobri komunikaciji. Zato se na nas obrnite brez oklevanja.

Radi vam bomo pomagali, če imate vprašana o VEP programu ali o čemerkoli drugem. Vaš prodajni predstavnik in kolega iz VEP podpore so tu, če potrebujete pomoč.