Ta stran uporablja piškotke. Za nadaljevanje se morate strinjati z uporabo.

Sprejmi Zapri

Velikonočni zajec v logotipu – znak uspeha podjetja

Remscheid, velikonočna nedelja leta 1899. Med listanjem časopisa „Stari in novi svet“ (“Alte und Neue Welt”) Johann Vaillant opazi zanimivo sliko zajca ki prihaja iz velikonočnega jajca.

Johann Vaillant je bil fasciniran ob pogledu na sliko palčkov rdečih obrazov in živalic, ki se čudijo jajcu iz katerega prihaja zajec. Z odkupom pravic za sliko se začne uspešna zgodba blagovne znamke Vaillant.

Zelo prepoznaven profil blagovne znamke

Od prvega dne je zajec zelo prepoznaven. Od leta 1899 je prisoten na vseh katalogih in brošurah natiskanih v podjetju s sedežem v Remscheidu. V samo nekaj letih je Vaillant poznan po kvaliteti po širšem delu Nemčije, kakor tudi zunaj nje.

Vaillantov prvi odnos z javnostjo

Ko so leta 1920 zrasle zahteve po kvalitetnem dizajnu proizvodov, je Vaillant prvi zaposlil osebo za odnose z javnostjo. To je bila odločitev, ki je postavila temelje nadaljnjega razvoja podjetja. Od takrat za izgled podjetja skrbijo profesionalci na edinstven način. Znak je dobil nov dizajn, izgled produktov pa je bil prilagojen potrebam tistega časa.

Arhetip zaščitnega znaka je rojen

Vaillant je svojemu logotipu dal čiste linije in konture. Zajec predstavlja središčno temo, beseda Vaillant je dodana kasneje. Kombinacija slike in besede efekt identifikacije blagovne zanmke še poveča. Vsi kasnejši dizajni so temeljili na dizajnu Pennya Lorberja in so ostali zelo podobni izvirni izvedbi.

Zajec postane lik v risanki in osvaja ljudska srca

1935. leta zajec dobi novo vlogo. V promocijski brošuri 'Kraljevska zgodba o zajcu', zapusti svoje jajce ter skoči v svetovno zgodbo zgodovine logotipa. Z veliko dozo humorja uspe prepričate svetovne voditelje o prednostih uporabe tople kopeli. 1970 leta se vrne v uspešni interakciji z blagovno znamko. Nastane nov animiran zajec, ki kmalu dobi veliko število oboževalcev. Vse do danes popularnost ostaja.

Moč in kompetenca

1953. let je logo začasno spremenjen. Dodana je beseda „Geyser”. Na ta način se poskušalo pomen besede „Geyser” (gejzir) ožje povezati z dobro poznanim imenom Vailant. Od leta 1905 je namreč Vaillant dominiral na tržišču stenskih pretočnih naprav za ogrevanje z zaščitenim terminom “Geyser”. Nekoliko let kasneje je jajce v sklopu zaščitnega znaka dobilo okvir kot izraz moči in kompetence.

„Kolumbovo” jajce

Kasneje so zaščitnemu znaku dodani dodatni dizajnerski elementi: korporativna niansa zelene barve naredi logotip prepoznaven.

Večina Nemcev ve, da zajec pripada podjetju Vaillant s sedežem v Severni Vestfaliji. Več kot 70% vseh Nemcev je slišalo za Vaillant. V Avstriji in na Nizozemskem Vaillantov zajec doseže podobne rezultate.

Zaradi tega je odločitev Johanna Vaillanta, da 1899. leta registrira zajca kot zaščitni znak, izpadla kot 'kolumbovo jajce'.